كتاب راهنمای كارآفرینان، قدم به قدم و با جزییات به كارآفرینان یاد می دهد كه چگونه فرآیند كشف مشتری را در عمل پیاده كرده، بوم مدل كسب و كار را برای نظارت بر این فرایند به كار گیرند و همچنین اطلاعاتی ارزشمند درباره چگونگی كسب، حفظ و افزایش مشتری ارائه می دهد.در صورت تمایل به دریافت اخبار و اطلاعات بیشتر درباره این كتاب به سایت www.farsilean.ir مراجعه نمایید.كتاب راهنمای كارآفرینان، قدم به قدم و با جزییات به كارآفرینان یاد می دهد كه چگونه فرآیند كشف مشتری را در عمل پیاده كرده، بوم مدل كسب و كار را برای نظارت بر این فرایند به كار گیرند و همچنین اطلاعاتی ارزشمند درباره چگونگی كسب، حفظ و افزایش مشتری ارائه می دهد.
این راهنمای ۶۰۰ صفحه ای حاوی بیش از صدها نمودار، مدل، جدول، گراف به انضمام ۷۷ چك لیست با ارزش است كه ما را برای ساختن كسب و كاری سودآور هدایت می كند. این كتاب كمك می كند تا:
- از ۹ اشتباه مرگباری كه مانع موفق كسب و كارها هستند اجتناب كنیم.
- از مدل توسعه مشتری برای تحقق ایده كسب و كارمان استفاده كنیم.
- از بوم مدل كسب و كار برای سازماندهی فرضه های كسب و كارمان بهره ببریم.
- مشتریان خود را شناسایی كرده و تعیین كنیم كه چگونه آن ها را كسب، حفظ و افزایش دهیم.
جهت تهیه كتاب و استفاده از تخفیفات ویژه اساتید و دانشجویان، ارگانها و سازمانها، و نیز تعداد بالا، با شماره ۹- ۸۸۸۹۸۰۳۶ داخلی ۲۸۱ یا ۲۳۶ تماس حاصل فرمایید.